Saturday, March 21, 2009

Prepev

ПЕСМЕ - ПРВИ ЧИН - ПРЕПЕВ
1. Данас смо напустили магловити Албион
а) – певају сви Енглези
Напуштамо белом лађом
Лондон магловити
Путујемо у Африку
Шта ћемо доживети
Под једрима наде
Мора и океана
Са вером у себе
Дугих ноћи, дана.
Рефрен 1. – певају сви Енглези
Африка...
Земља без пута, друма
Африка...
Земља столетњих шума.
Африка...
Где живе Жирафа и Слон,
Павијан и Нилски Коњ,
Питон, Крокодил, Ној.
б) – певају сви Енглези
Нека ветар путовања
Прошири наша знања
После бура хладних тамо
Здраво да се исунчамо
Када ћемо се вратити
У Албион магловити.
Сада нам се придружите
И Африку доживите.
Рефрен 2. – певају сви Енглези
Авантура биће тамо
У рекама да пливамо,
Крокодила ваљда нема
Тек по неки, ал' нек дрема.
Несташно је Слонче нашло
Свој прчасти дуги нос
Бајки, прича и предања
Скривених је цео воз.

2. У шареној Африци живело је Слонче – певају сви глумци
У шареној Африци
Слонче је живело
Веомо је радознало
И несташно било.
Свој прчасти нос
Гурало је свуда
Вређао се кад му кажу
- Малецка си луда.
Одрасле је зачикав'о
Са мислима својим спав'о
Тражио је многа знања
Нека већа, друга мања.
Радозналост – тешка мана
Доби много шамарања
Зашто увек само он?
Зато што је мали Слон.
Ради глади за сазнањем
Жудио за миловањем
Не разуме још ни сада
Зашто мор'о је да срада.

Реците, зашто ја волим банане – пева Слонче
Реците ми зашто
Ја волим банане
Можда што су слатке
И што нису слане.
Да ли је истина
Да Тигар једе диње
Да ли Сунце греје
Антилопе, Свиње.

Раците ми зашто
Сјају звезде ноћу,
О мору дубоком,
Све сазнати хоћу.
На палмама нема
Ни једнога жира
Кенгурче у торби
Мајчиној се игра.
* Зашто вода тече?
Нек ми неко рече
Куда вода тече?
Ко се водом мије,
Шта то вода крије?
Дивне росне капи,
Ко ће то да схвати?
Зашто свима вама
Постављам питања?

4. Досадио нам је
Лежимо на трави
Скаче нам по глави
Нека буде добар
Да не буде модар.
Досадан к'о мува
Остаће без ува
Морао би стати
Ил' га излупати.
Не сме више тако
Ради наопако
Морао би стати
Ил' га уједати.
Ако не престане
Добиће батине
Па ће јаукати
Горко заплакати.



После доброг ручка
Сви на појилиште
А он по леђима
Сад батину иште.
Нек ми неко рече
Куда вода тече?
Ко се водом мије,
Шта то вода крије?

Удри мотко по ушима и леђима
Удри, удри тврда мотко
Ниско, средње па високо
Од ушију све до леђа
Да постану тамно смеђа
Ако неће да размишља
Биће модар као шљива
Нека буде паметнији
По леђима шаренији.
Нас одрасле да не пита
Около сам нека скита
Нека буде паметнији
По леђима шаренији.
Својом главом нек размишља
Биће модар као шљива
Нека буде паметнији
По леђима шаренији.
Од такве тешке науке
Заболеше све нас руке
Мотка изађе из раја
Батинама никад краја.





6. Смета ми да ручам – пева Павијан
Смета ми даљ пијем
Ал' ћу да га бијем
(алтернација:
Смета ми да ручам
Сад ћу да га тучем)
Небичног свога стила
Пита ме за Крокодила,
Пита ме за Крокодила.
Није риба, није птица
Страшан као Хоботница
И у јутро и у вече
Зграби зубима говече,
Зграби зубима говече.
Не би се ни освестио
У невољи већ би био
Још се не би ни снашао
У води би се нашао,
У води би се нашао.
Смета ми да мирно ручам
Сад ћу да га јако тучем
Небичног свога стила
Пита ме за Крокодила,
Пита ме за Крокодила.

7. Ја идем широким путем
Ја идем широким путом
Шетам саваном жутом
По крошњама високе гране
Папагаји, ждралови, вране
Папагаји, ждралови, вране
Грактање никад да стане.
Птичји свет се радо смеје
Док дрвеће Сунце греје
Што се боје Крокодила
Што се боје Крокодила,
Каква је то Мајмун сила.
Крокодила морам срести
Да га питам шта ће јести,
Пријатно вам било јело
Пријатно вам било јело
Елегантно вам одело.
Рећи ће ми овом згодом
Шта крије под мутном водом,
Да упознам чуда реке
Да упознам чуда реке
И његове тајне неке.


ПЕСМЕ - ДРУГИ ЧИН - ПРЕПЕВ

8. Ми идемо по пространствима
Истражујемо пространства и пределе сјајне
Сваког дана откривамо неке нове тајне.
Посвуд биљке процветале и шарено цвеће
Склониш ли се у шатор звер те ујест' неће.
Свако јутро пробуде нас брилијанти од росе
Као шумске виле беле распуштене косе.
Сунце златно отпоздравља тај шарени рој
Из прашуме све до неба звонки птица пој.
Увече се око ватре разлеже галама
Опевају доживљаји из претходног дана.
Дуго ћемо путовати по црној Африци
Усвојити знања многа у овојх прилици.

7. Ја идем широким путем ( репетиција *)
Ја идем широким путом
Шетам саваном жутом
По крошњама високе гране
По крошњама високе гране
Грактање никад да стане.
Птичји свет се радо смеје
Док дрвеће Сунце греје
Што се боје Крокодила
Што се боје Крокодила,
Каква је то Мајмун сила.
Крокодила морам срести
Да га питам шта ће јести
Пријатно вам било јело
Пријатно вам било јело
Елегантно вам одело.
Рећи ће ми овом згодом
Шта крије под мутном водом
Да упознам чуда реке
Да упознам чуда реке
И његове тајне неке.
Ја идем широким путом
Шетам саваном жутом
По крошњама високе гране
По крошњама високе гране
Грактање никад да стане.
Птичји свет се радо смеје
Док дрвеће Сунце греје
Што се боје Крокодила
Што се боје Крокодила,
Каква је то Мајмун сила.
Крокодила морам срести
Да га питам шта ће јести
Пријатно вам било јело
Пријатно вам било јело
Елегантно вам одело.

9. Живим столеће по столеће
Дуовечног живота среће
За мене време не тече,
Лежим, гледан шуми река
И тако ће све довека.


Рефрен-1.
Ш-ш-ш-ш-а
Ја вечност тихо слушам
Ш-ш-ш-ш-а
Сваког ћу да прогутам
Ш-ш-ш-ш-а
Ко узнемири мој сан
Неће му осванут' нов дан.

Рефрен-2.
Одавно мирно под Сунцем живим
Никога ни за шта ја не кривим.
Мене се плаше чак и деца
Што прогутах сивог зеца.

Ја сам Крокодил
Крокодил сам душа добра
За никога нисам зао,
То рекоше Питон, Кобра
Што до сада нисам знао.
Е, што волим да вас хватам
Сав плачем од среће,
Покуш'о сам, ал' не схватам,
Замерт' ми нико неће.
Хоћу свима да покажем
Своје поседе под водом,
Не бих хтео да вас слажем,
Крећем Слонче прво с тобом.
Крокодил ми је помогао
Уз помоћ сам Крокодила
Порасла ми сурла снажна
Не би справа дуга била,
Ни улога тако важна.
Сваки рођак треба знати
Нећу сурлу носом звати.
Воду, млеко, чај и квас
Усисаћу ја за час.
Ла-ла-ла-ла-ла...
Сва родбина нека зна
Да сад сурлу имам ја,
Ко батине да ми да
Сурла има краја два.
Ето, хвала Крокодилу
Какву ја сад имам силу
Послушајте ме рођаци
Сваким даном све сам јачи.
Ла-ла-ла-ла-ла...
12. Погледајте какав нос
Погледајте какав нос
Срамота је, не понос.
Место носа, какав блам
Породици голем срам.
Нашем друштву члан бит' неће
Даље од нас нека креће.
Било хладно или вруће
Нос му се по трави вуче.
С таквим носом друштву смета
Лепоту му он омета.
Нека буде жалостан
Кад је тако пакостан.
Каква сурла, какве уши,
Око њега све се суши.
Измлатити треба њега
У долоини иза брега.
13.Треба живети мирно у природи
Са природом живет' у љубави
То не сме да се заборави.
Бити пристојан, културан гост
Никако мусав нити прост.
Запевајмо веселе песме
Радост се заборавит' не сме
Туга ће реком отићи
Расположење нам подићи.
Сунце се рађа над реком
Јављам се другару неком
- У невољи кад би био
Ја бих тебе избавио!
Бити пристојан, културан гост
Никако мусав нити прост,
Са природом живет' у љубави
То не сме да се заборави.
14. Данас се враћамо у магловити Албион
а) – певају сви Енглези
Сада се враћамо
У магловити Лондон
Путујемо из Африке
Пустоловине велике.
Под једрима наде
Мора и океана
Са вером у себе
Дугих ноћи, дана.
Рефрен 1. – певају сви Енглези
Африка....
Земља древна стара
Африка...
Многа чуда ствара
Африка...
Где живе Жирафа и Слон,
Павијан и Нилски Коњ,
Питон, Крокодил, Ној.
б) – певају сви Енглези
Нека ветар путовања
Прошири наша знања
После бура хладних тамо
Здраво да се исунчамо
Кад ћемо се вратити
У Албион магловити.
Сада нам се придружите
И Африку доживите


Рефрен 1. – певају сви Енглези
Африка....
Земља древна стара
Африка...
Многа чуда ствара
Африка...
Где живе Жирафа и Слон,
Павијан и Нилски Коњ,
Питон, Крокодил, Ној.

No comments: